کمد بایگانی اداری راما Rama 706
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کمد بایگانی اسناد راما 706

جنس: MDF
تعداد درب: 4
تعداد طبقات: 5

کمد بایگانی چوبی راما 706

کمد بایگانی دو درب مدل 706 یکی از محصولات شرکت ایرانی راما چوب است که از جمله شرکت های با سابقه در زمینه طراحی و تولید انواع صندلی مدیریتی و کارمندی، میز مدیریتی، کمد بایگانی، کتابخانه و دیگر تجهیزات اداری به شمار می آید.

این کمد فایل و قفسه اداری دارای 5 طبقه می باشد که دو طبقه پایینی دارای درب چوبی و سه طبقه بالایی دارای درب شیشه ای هستند و شما می توانید از آن ها به منظور قرار دادن وسایل تزئینی یا کتاب استفاده نمایید.

کمد بایگانی چوبی راما 706

همچنین دو طبقه پایینی کمد بایگانی اداری راما Rama 706 برای قرار دادن زونکن، پوشه و اسناد طبقه بندی شده اداری مناسب است. بدنه و درب های کمد بایگانی راما 706 از MDF درجه یک ایرانی ساخته شده اند و روکشی از جنس ملامینه سطح آن ها را پوشانده است.

کمد بایگانی اداری راما Rama 706

با توجه به اینکه شرکت راما چوب در ساخت کمد بایگانی ام دی اف راما 706 از مواد اولیه مرغوب استفاده کرده است، می توانید از استحکام و طول عمر بالای آن اطمینان کامل داشته باشید.

الیت، PVC، دستگیره درب ها و سایر یراق آلات به کار رفته در کمد اسناد راما 706 محصول کشور ترکیه و چسب PVC آن اسپانیایی است و در صورت استفاده صحیح، برای سال ها نیازی به صرف هزینه برای تعویض یا تعمیر آن ها نخواهید داشت.

کمد بایگانی اداری راما 706 دارای 34 سانتی متر عرض، 90 سانتی متر طول و 190 سانتی متر ارتفاع می باشد و فضای مناسبی برای قرار دادن اسناد و لوازم اداری برای شما فراهم می آورد.

کمد بایگانی اداری راما Rama 706

از دیگر ویژگی های کمد بایگانی پوشه راما 706 می توان به قابلیت باز شدن و امکان تنظیم پایه های آن اشاره کرد که استفاده از این کمد بایگانی اداری را در محیط ها و اتاق های مختلف آسان کرده است.

کمد بایگانی اسناد راما 706 قابلیت استفاده در اتاق های کارمندان و کارشناسان شرکت ها، ادارات و سازمان ها را دارد و به صورت دورنگ طراحی شده است. از این جهت استفاده از این محصول باعث از یکنواختی درآمدن اتاق محل کار شما می شود و جلوه ای زیبا به آن خواهد می بخشد.

لازم به ذکر است که امکان سفارش کمد اداری ام دی اف راما 706 در رنگ های دلخواه شما وجود دارد.

جهت کسب اطلاعات ببیشتر در مورد قیمت و خرید کمد بایگانی می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کرده و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

کمد بایگانی اداری راما Rama 706





:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : پنج شنبه 31 مرداد 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی